روستای مرادآباد اراک

روستای مرادآباد از روستای بخش مرکزی شهرستان اراک می باشد.

کانال تلگرام روستای مراد آباد

نویسندگان

وی با بیان اینکه در این نمایش از المان ها و نمادها استفاده شده افزود: این داستان در عالم برزخ اتفاق می افتد و هر کدام از ارواح خبیثه ی معذبی که در این عالم وجود دارند به فراخور موقعیت هایی که برایشان رخ داده از چگونگی گرفتاری خود در عالم برزخ روایتی هایی را بیان می کنند که بر اساس آن نمایش شکل می گیرد.

 

کارگردان سوگنامه های «بانوی بی نشان»، «تااشکستان» و «راوی سه ساله» بیان کرد: با اجرای مستنداتی که در دل نمایش آیه در آتش وجود دارد امید است این نمایش بتواند ساخته های ذهنی عزاداران را از روضه هایی که تاکنون شنیدند را متصور شود.

 

گودرزی زاده با بیان اینکه چندین گروه به طور همزمان کار را هدایت می کنند، تصریح کرد: سوگنامه نمایشی آیه در آتش را 50نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم  اجرا می کنند  که از این تعداد 10 بازیگر اصلی، 10 بازی ساز و گروه های مستند و گریم و دیگر عوامل دیگر پشت صحنه هستند.

 

این نمایش به همت گروه هنری سقا و همکاری کانون فرهنگی هنری شهید اشرفی اصفهانی مسجد محمودیه اراک در ایام شهادت بزرگ بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) از سوم اسفند تا بیست و سوم این ماه به مدت 21 روز از ساعت 16 عصر در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک به روی صحنه می رود.

پایان پیام



بهزاد حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی