روستای مرادآباد اراک

روستای مرادآباد از روستای بخش مرکزی شهرستان اراک می باشد.

کانال تلگرام روستای مراد آباد

نویسندگان


وی با اعلام اینکه مسئولیت بخش فیلم و سینما کنگره به بسیج رسانه ملی واگذار شده است گفت: در حوزه فیلم و سینما 131 شهید در کشور شناسایی شدند که در حوزه های فیلمنامه نویسی و نویسندگی، بازیگری، کارگردانی، تصویربرداری و گزارشگری فعال بوده اند.

رستگاران افزود: در نشست این دوره از شهید حسن هادی خبرنگار صدا و سیما مرکز کردستان، شهید احمد آریایی از شهدای مرکز خوزستان، شهید مهدی فلاحت پور از اعضای روایت فتح که در لبنان به شهادت رسید، شهید محمدعلی شاهمرادی از استان چهارمحال و بختیاری، شهید منوچهر کریمی موید از شهدای صدا و سیمای کرمانشاه و شهید پیمان برزگر زاده از شهدای استان فارس در حوزه فیلمنامه نویسی و بازیگری تقدیر بعمل می آید. 

وی گفت: در این مراسم از آقایان ابراهیم حاتمی کیا، حسین مهدویان، محمد داوودی، فرج اله سلحشور و خانم نرگس آبیار در حوزه سینما و سید محمد حسن حسینی خبرنگار مجروح صدا و سیما در سوریه نیز تقدیر می شود. 

دبیر کنگره تخصصی شهدای فیلم و سینما تولید و پخش کلیپ از شهدای هنرمند به خوانندگی حامد زمانی، رونمایی از چهار اثر تلویزیونی با موضوع دفاع مقدس جهت آغاز کار، اجرای زنده نماهنگ توسط گروه تولیدی سرود صدا و سیما را از دیگر برنامه های این نشست برشمرد.

جامعه تشنه فرهنگ و هنر متعالی است

رئیس بسیج رسانه ملی گفت: امروز جامعه به ویژه نسل جوان تشنه فرهنگ و هنر متعالی به ویژه در حوزه معارف دفاع مقدس و ایثار و شهادت است.

محمود عاطفی در نشست خبری کنگره تخصصی شهدای فیلم و سینما با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت 2 هزار شهید هنرمند از جمله بیش از 130 شهید عرصه فیلم، سینما و گزارشگری افزود: موضوع شهدای هنرمند از آن جهت مهم است که این شهدا به عنوان یادآوران و حلقه های وصلی هستند که دوران پرافتخار و تاریخی ملت ایران را ساختند.

وی با بیان اینکه هرچه از دوران دفاع مقدس فاصله می گیریم عطش و نیاز افکارعمومی به ویژه نسل جوان را به فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر درک می کنیم گفت: این توفیقی است که هر از گاهی شهدا با حضورشان در جامعه اجازه می دهند تا از معارف آن ها بهره ببریم.

عاطفی با تاکید بر اینکه برای معرفی فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه خطیری برعهده داریم افزود: در این میان جامعه هنری کشور بیش از همه تشنه این فرهنگ است و به خوبی می توان این را در لایه های مختلف جامعه هنری درک کرد.

وی جنس پیام هنرمندان شهید را آزادی به معنای واقعی آن دانست و گفت: هنر واقعی در ایثار و هنرمندان شهید تجلی پیدا کرد نه در سفره نشینی با شبکه های معاند.

رئیس بسیج رسانه ملی با اشاره به اینکه هنرمندان شهید هنر را در سفره های حرام ندیدند، افزود: اساس و مبنای هنری که رنگ و بوی اسلامی دارد هنری است که بتواند صدای مظلومان را به جهان برساند.

عاطفی با اشاره به حضور هنرمندان در عرصه های مختلف دفاع مقدس و همچنین امروز در عرصه های نبرد با دشمنان تکفیری گفت: کنگره شهدای فیلم و سینما حرکتی است برای تحقق منشور هنرمندان انقلابی زیرا هنرمندان انقلابی دغدغه انسان و انسانیت دارند.

وی افزود: شهدا هنرمندانی بودند که هرچند در میان ما نیستند، اما رسالت خود را ابلاغ پیام انسان متعالی می دانستند و امروز بسیاری از دستاوردهای ما در حوزه‌های هنر، ایثار و شهادت مرهون خون شهداست.

کنگره تخصصی شهدای فیلم و سینما که به عنوان بخشی از کنگره ملی بزرگداشت 2 هزار شهید هنرمند است دوشنبه 28 دی ساعت 18 و 30 دقیقه در سالن کوثر ساختمان اداری صدا و سیما با حضور مسئولان فرهنگی و خانواده معظم شهدا و همچنین گروه های مختلفی از هنرمندان برگزار می شود.
بهزاد حسینی

نظرات  (۱)

۲۹ دی ۹۴ ، ۱۹:۲۶ علیرضا رستگاران

با سلام

ازاطلاع  رسانی ممنونم لطفا خودتون رو بیشت رمعرفی بفرمایید واز سایت هم اطلاعات بیشتری بفرمایید .اگر علاقه مند به مباحث وتالیفات حقیر بودین خوشحال میشم اون پها رو از سایتهای مرتبط کپی پی نموده ودراینجا قراردهید اگر کمکی هم از حقیر بربیاد خوشحال میشم عکس مرحومین هم جالب بود من را به یاد قدیم انداخت ونثار روحشون فاتحه خوندم .سپاسگزار اززحماتتون وموفق باشید.یاعلی

پاسخ:
سلام
تشکر از بازدید شما بسیار خوشحال شدیم شما رادر رده مسولین کشوری مشاهده کردیم و با عث افتخار ما مرادآبادی ها است که فرزندانشان این گونه می درخشند
ما دهه شصتی ها هیچ وقت زحماتی که شما برای ما کشیدید از یاد نمی بریم
تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی